Liisi Blogi.

november 8, 2007

Filed under: Uncategorized — liisivatsel @ 1:09 p.l.

Pealkiri olemas. Vähemalt algselt. Enam levinud tähtkujud.

Peaks hakkama otsima legende ja muud infot selle teema kohta. Veidike olen juba uurinud.Seda, mis on tähed ja isegi mõningaid tähtkujusid olen juba uurinud.

 Kui olen midagi valmis saanud või täpsemalt teada saanud annan teada😉.

5 kommentaari »

  1. Tere!
    Päris huvitav teema on sul🙂
    Kuidas sa täpselt seda tööd teha kavatsed?
    Kui valmis saad, oleks huvitav teada saada, millistele järeldusetele jõudsid.

    kommentaar kirjutas ragne07 — november 19, 2007 @ 1:37 p.l.

  2. Oh!Huvitav teema.
    Kas sa sinna juurde lisad missugused on erinevate tähtkujude erinevad üldistavad iseloomujooned ja muud sellist ka?
    Ma olen olnud vahepeal suur fänn sellistel asjadel. Siiani vahel on kombeks mõelda.. jajaa… ta on ju neitsi, vms:D.
    Või see põhineb rohkem sellisel puhtuurimuslikul tööl?
    Igaljuhul ma pean ütlema, et see on huvitav.
    Palju edu!

    kommentaar kirjutas Maarja — november 25, 2007 @ 4:38 p.l.

  3. Tsauki,
    Väga huvitav teema. Sellest tahaks küll rohkem teada.
    Kas sa saaksid vb mulle anda mõned Interneti leheküljed, kust ma saaksin oma tähtkuju kohta midagi huvitavat välja lugeda?
    Edu,

    kommentaar kirjutas Annika — november 29, 2007 @ 7:31 e.l.

  4. Heii.. Kui aus olla, siis suvel ma mõtlesin, teha samal teemal aga leidsin uue teema endale😀 nii et suht vedamine 😛 aga ma soovin sulle edu .See on hea teema !

    kommentaar kirjutas meeri — november 29, 2007 @ 7:36 e.l.

  5. Sul on väga huvitav teema ning ilus blogi !
    Edu edaspidiseks !

    kommentaar kirjutas Ave — jaanuar 26, 2008 @ 2:13 p.l.


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lisa kommentaar

Create a free website or blog at WordPress.com.

